Váš web, pokud chcete mít stále nějaké zákazníky, musí být vidět. A to ve výsledku někde nahoře a ne tam, kam už se spotřebitel ani nedívá. Proto je dobré najmout si odborníka na jeho optimalizaci. Ta se děje pomocí SEO, což je soubor všelijakých softwarových nástrojů, které pomáhají Googlu nalezení webu a jeho umístění někam hodně dopředu. Jako laik tomu asi moc nepomůžete, spíše ještě můžete v krajním případě udělat něco, že vyhledávač, tedy hledací robot, bude váš web ignorovat. Proto je lépe si někoho najmou. SEO cena není nijak moc nehorázná a určitě vaši firmu nepřivede k bankrotu. V žádném případě.
Zvažte, co vše byste museli znát a umět, kdybyste se o to chtěli pokusit.
Tak za prvé, víte vůbec zda je váš web Googlem k nalezení? Víte, co je to sitemap?
Pokud vyhledávač, též Googleboot, když už tedy hovoříme o Googlu, obsah vašich stránek nevidí, je někde chyba. Proto mu musíte sitemap poslat sami. A vidíte, to jsme již u prvního úskalí, další je třeba v tom, že musíte znát výrazy jako třeba keywords, index a tak podobně. Předpokládá se znalost základních značek, jako třeba title a také byste měli mít představu o tom, co je to HTML. To je samozřejmě jen velmi stručný a omezený výčet ze spousty dalších a dalších vědomostí.
Netvrdím, že se to nedá naučit, ale je to zdlouhavé, a tedy hodně časově náročné. Tento čas byste raději měli věnovat firmě a na SEO si opravdu někoho najmout.
Ve firmě Seoilght vám jistě velmi dobře poradí, a také umožní spolupráci s kterýmkoli jejich SEO konzultantem. Ten nejprve provede různé analýzy, aby věděl a měl představu co všechno se musí změnit, vylepšit či vymazat a pak po dohodě začne na webu dělat. Vše bude záležet jen na vašem přání a vašich příkazech. Již po nějaké době uvidíte zlepšení počtu návštěvníků webu, a tak i samozřejmě potencionálních zákazníků.